V-Style

V-Style, Volvo Auto Czech

Firemní časopisy pro věrné zákazníky nemusí být jen skladištěm reklamních textů. V magazínu V-Style, který vydává pro zákazníky český dovozce značky Volvo, nepoznáte na prvních desítkách stran, že jde o časopis o autech. Je tu příroda, golf, rybaření, sever se svou chladnou elegancí i Madelaine Albrightová. A když už tu auta jsou, píše se o designu, bezpečnosti a podobných nereklamních tématech. Žádná nuda. 

Technické specifikace

Náklad: 10 000
Periodicita: 3
Formát: A4
Počet stran: 56

Získaná ocenění

Zlatý středník 2003
Nejlepší B2C časopis, 1. místo, V-Style, Volvo Auto Czech, a. s., spolupráce Radek Rytina, vydavatel Boomerang Publishing
Zlatý středník 2004
Nejlepší B2C časopis, 1. místo, V-Style, Volvo Auto Czech, a. s., spolupráce Radek Rytina, vydavatel Boomerang Publishing
Nejlepší titulní strana, 1. místo, V-Style, Volvo Auto Czech, a. s., vydavatel Boomerang Publishing
Nejlepší obrazová výbava, 1. místo, V-Style, Volvo Auto Czech, a. s., vydavatel Boomerang Publishing
Zlatý středník 2005
Nejlepší B2C časopis, 3. místo, V-Style, Volvo Auto Czech, a. s., spolupráce Radek Rytina, vydavatel Boomerang Publishing

 

Stáhnout