Šťáva

Šťáva, ČEZ

Vychází 3x ročně v nákladu 300 000 až 2 800 000. Má za úkol zlepšit image značky ČEZ, budovat základnu pro Zákaznický program Šťáva, funguje jako retenční nástroj a zároveň motivuje zákazníky ke koupi dalších produktů. Produktové nabídky a servisní obsah doplňují populární témata, rozhovory se zajímavými lidmi a inspirativní tipy, jak trávit volný čas. Podle výzkumů přes 90 % zákazníků považuje za užitečné, že dostává informace od svého dodavatele elektřiny touto formou.

Technické specifikace

Náklad: 40 000
Periodicita: 3
Formát: A5
Počet stran: 52

Získaná ocenění

Zlatý středník 2011
Zvláštní cena za efektivitu, 1. místo, Šťáva, ČEZ Prodej, s. r. o, vydavatel Boomerang Publishing
Zlatý středník 2012
Zvláštní cena za efektivitu, 1. místo, Šťáva, ČEZ Prodej, s. r. o, vydavatel Boomerang Publishing
Czech TOP100 2013
Firemní časopisy pro zákazníky, 4. místo, Šťáva, ČEZ Prodej, s. r. o, vydavatel Boomerang Publishing

 


Stáhnout