KariCurry

KariCurry, Vodafone Czech Republic

Bez přehánění asi jeden z nejdrzejších časopisů pro zaměstnance, jaký tu kdy byl. Nebo si umíte představit, že by vaše firma dala na obálku vydání, kterým chce říct svým lidem, že musí šetřit, nápis Zhubni, prase? Představili byste svého ředitele tak, že byste vyrobili falešnou a dost drzou plochu jeho počítače? Dali byste do časáku fotky z firemního večírku pořízené po třetí ráno? Jestli jo, můžete zkusit odvahu KariCurry překonat.

Technické specifikace

Náklad: 3000
Periodicita: 3
Formát: A5
Počet stran: 20

Získaná ocenění

Zlatý středník 2008
Nejlepší interní časopis, 3. místo, KariCurry, Vodafone Czech Republic, a. s., vydavatel Boomerang Publishing
Zlatý středník 2009
Nejlepší interní časopis, 2. místo, KariCurry, Vodafone Czech Republic, a. s., vydavatel Boomerang Publishing

 


Stáhnout